2017. május 1., hétfő

Megoldható a problémád? Az attitűdödön múlik!

Attitűdünk az a hozzáállás, viselkedés, amely segíti vagy éppen gátolja előrehaladásunkat az életben, támogatja vagy épp ellehetetleníti aktuális problémáink megoldását.

Attitűdjeink változóak, változékonyak lehetnek. Hiszen minden helyzet más. Mig egyszer az az attitűd, hogy okos vagyok, vagy rugalmas vagyok, átsegít a helyzeten, máskor éppen okoskodóvá, szervilissé, megalkuvóvá tehet.

Attitűdjeink többségét azonban már kisgyerekkorunkban megkapjuk, mint egy pecsétet. Egyik kliensem egy oldásban így fogalmazott: "Nálunk én voltam az okos, a húgom volt a szép." Ám csak képzeljétek el, milyen akadályt jelent a párválasztásnál ez az örökség.

A jó hír az, hogy attitűdjeinkre tekinthetünk úgy, mint személyiségünk változó, változtatható részére.
Megvizsgálva, hogy honnan jönnek, miért rögzítettük őket, miért váltak megrögzött viselkedésünk alapjává, lehetővé teszi, hogy a szükséges mértékben változtassunk rajtuk, és megtanuljunk olyan újabb attitűdöket, amelyekkel az adott életterületen sikeressé. válhatunk.

Légy tehát azzá, aki lenni szeretnél! Vizsgáld meg, hogy ki van az álarc mögött, hogy végre úgy élj, ahogy jól érzed magad!

Ebben segít a 2017. május 5-én a Chiron Stúdióban tartandó minitanfolyam.
A tanfolyam feltétele: One Brain 2. szint.
Jelentkezni lehet a 06703372194 telefonszámon vagy a simon.kata@chironstudio.hu email címen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése