2015. szeptember 30., szerda

Az Ön kineziológusa... - 10 dolog, amit talán még nem tudsz rólam


Az én szakmám a személyes segítségnyújtás témakörébe tartozik. Tudom, hogy sokak számára fontos, hogy megismerjék azt az embert, akihez segítségért fordulnak. Ebben az írásomban néhány meglepő ténnyel találkozhatsz, amit talán nem gondoltál volna rólam.

  1. Eredeti szakmám: biológus mérnök. 1988-ban végeztem a Budapesti Műszaki Egyetem Vegyészmérnöki Karának Biológus mérnöki szakán. Nagy hálával gondolok erre az időszakra, ami emberileg legalább annyira formált, mint amennyire a tudományos gondolkodás elsajátításában segített.
  2. Doktori fokozatot szereztem Biotecnológiai és élelmiszeripari tudományokbólFontos volt számomra ez a folyamat, amiben Dr. Pécs Miklós segítségével egy önálló kutatói metodika és gondolkodásmód birtokosává váltam. Emberileg pedig mindennél többet jelentett az a baráti viszony, a tudás átadásának megtapasztalása, amit Miklóstól, mint tanáromtól láthattam. Tanárként örökre az egyik pédaképem marad.
  3. 26 éve házasságban élek. Ez az első házasságom. Számomra fontos a család, a kapcsolatok állandósága. Igazi ajándék, hogy egy embert ennyire közelről megismerhetek, és, hogy van valaki, aki még 26 év után is kiváncsian figyeli az én alakulásaimat.
  4. 3 gyermekem van, ma már valamennyien egyetemisták. Az életem újabb ajándékairól van szó, akik az előzőnek egyenes következményei... Sokat tanultam tőlük, és tudom, hogy ők is tőlem.
  5. Részt vettem egy Waldorf óvoda és egy Waldorf iskola alapításában. Ez megint csak egy következmény. Úgy láttam akkoriban, hogy a gyerekeim harmónikus fejlődése nagyon sokat ér nekem. És nem csalódtam. Én is, ők is megkapták ezekben az iskolákban mindazt, amiért odamentünk. Azóta is imádok az évszakhoz illő installációkat készíteniJ
  6. Van egy 7 esztendős kislány unokám. Még egy különleges ajándéka a sorsnak. Sok szivecske kellene ide, hogy kifejezzem a hálámat és örömömet Emmáért.
  7. Van egy asztrológus diplomám is. Sohasem volt idegen tőlem az analógiás gondolkodás. Könnyen eligazodtam az asztrológia rendszerében, és örömmel mélyedtem el az egyéni horoszkópokban a tanácsadások során. Az évek alatt kiderült számomra, hogy az igazi hivatásom a kineziológia, így az asztrológia megmaradt hobbinak. Ma már nem vállalok kifejtéseket.
  8. 36 évesen fogtam bele a kineziológia tanulásába. Sokan aggódnak, hogy belevágjanak-e egy nagy változásba ennyi idős korban. Én is aggódtam, ám nem bántam meg. Sőt, életem legjobb döntésének bizonyult.
  9. Ma már kizárólag a kineziológiai praxisomból és a One Brain módszer oktatásából élek. Ez volt az álmom, és teljesült. Remélem, még sokaknak segíthetek abban, hogy sikerre vigyék álmaikat.
  10. Imádok olvasni és táncolni. Mindkettő a gyerekkorommal köt össze. Még ma sem tudok elaludni anélkül, hogy legalább pár sort ne olvasnék. A táncot pedig élvezem. Hacsak tehetem, a férjemmel együtt táncolok, de ha "olyanom" van, otthon egyedül is kitáncolom magamból a feszültségeket.
Tetszett, amit olvastál? Felkeltettem az érdeklődésedet?

Találkozzunk személyesen is kineziológiai oldásokon vagy a tanfolyamaimon! Keress meg itt, hogy időpontot egyeztethessünk! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése