2014. július 31., csütörtök

Bőség ima -mindenki legfőbb javára

A tegnapi Bőség tanfolyam után arra gondoltam, hogy Ti se maradjatok ki ebből a csodálatos ajándékból, amit ez az erőteljes Bőség ima jelent.
 

 



Ide teszem a fordítását is. 

Bőség ima


Isten fényéből származom,
Isten szeretetéből származom,
Isten hatalmából származom,
Isten szívéből származom.

Így most úgy határozok,
Hogy a végtelen bőség közepében lakozom.
Isten bősége az én végtelen forrásom.
Az élet folyama sohasem áll meg,
Túláradó megnyilvánulással áramlik át rajtam.

A jó váratlan utakon jut el hozzám, és
Isten milliárd módot talál arra, hogy megáldjon engem.
És most megnyitom elmémet, hogy befogadjam a számomra legfőbb jót.

Semmit sem túl jó, hogy igazzá váljon,
Semmi sem túl csodálatos, hogy megtörténhessen,
Mivel Isten az én forrásom,
Semmi jó nem  hihetetlen nekem.

Megszabadulok attól, hogy a múlton vagy a jövőn gondolkodjam,
Az egyik már elmúlt, és a másik még nem jött el.
A hitem által vezérelt céltudatos, félelem nélküli cselekvésem, és
Istennel való mély összhangom által
Teremtődik meg a jövőm,
És válik nyilvánvalóvá bőségem.

Kérem és elfogadom, hogy most és minden pillanatban
A Magasabb Igazság felé emelkedjek.
Az elmém csendes.

És ettől a naptól kezdve szabadon és félelem nélkül
Adom át magam az Életnek.
És az Élet bőségesen, megsokszorozva adja vissza nekem.

Várt és Váratlan módon érkeznek az áldások,
Amelyeket Isten csodálatos módokon ígért meg nekem,
És amelyekért igazán hálás vagyok, és megengedem, hogy megtörténjenek.
Ugyanezeket kívánom mindenki javára.

Az imának vége. 

Engedd a bőséget áramolni az életedben!
Legyen béke az életedben!
Minden napod legyen jobb, mint az előző volt!
Élhetünk jól-létben bőségben életünk minden napján!

Forrás: https://www.youtube.com/watch?v=L6cLU4HPfzA
Fordítás: Simon Kata
Az ima a blogra való hivatkozással szabadon megosztható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése